Linda-Domburg.reismee.nl

Wandelen

Ook vandaag zijn wendy en ik eerst even booschappen gaan doen bij de C1000, spulletjes halen voor het avondeten. Daarna eigenlijk een heel rustig ochtendje gehad, ieder een beetje voor zich. Beetje voor de tv hangen en puzzeltjes maken (tja ik heb dat boekje niet voor niets gekregen). Het zonnetje was weer best ver te zoeken maar koud was het zeker niet. Tijdens het rondrijden waren we vorige keer een bord tegengekomen bij een groot kasteel, met verschillende wandelroutes. Dus vandaag en sportief dagje, eerst zijn we met de fiets naar oostkapelle gereden (dorpje naast ons), hier was je eigenlijk zo. Toen zijn we begonnen met de route van 4 km, dit werd uiteindelijk net iets meer aangezien we af en toe even van het padje af waren......... De route zelf was wel heel mooi hij was voornamelijk door het bos en een stukje duinen, hier zijn dan ook weer heel veel foto's van gemaakt. Het was nog best wel een middagvullend idee we waren rond half vier weer terug in het huisje. Tijd genoeg om nog even lekker de voetjes omhoog te doen voor het eten. We aten weer lekker sla met aardappeltjes dit was namelijk vorige week erg goed bevallen..... Tijdens het eten besloten we om rond negen uur naar het strand te gaan. Aangezien hier dus nog best lang tussen zat ben ik eerst lekker even gaan relaxen in het bad, nu het nog kan, want de dagen beginnen nu toch wel snel te gaan. Daarna om mijn gemakje dit verslag getypt en de foto's er op gezet. Zo kan ik na het strand meteen lekker onder de dekens kruipen. Je weet nooit hoe lang je weg blijft, dus stel ik het liever niet uit tot het laatste momentje. Het is vandaag maar een kort stukje, maar meer heb ik op dit moment niet te vertellen...........!

Reacties

Reacties

Ma

Heey weer een verhaaltje!!
Lekker om de dag rustig te beginnen en dan 's middags een flinke wandeling ertegen aan gooien.
Maar je moet niet van het padje afraken hoor, want dan doe je er veel langer over dan gepland.(hahaha)
De omgeving lijkt me daar wel fantastisch zo op de foto's te zien, want die waren weer erg leuk.
Ik denk dat we het erg druk krijgen met foto's kijken als jullie weer terug komen.
Ik hoorde inderdaad dat het weer aan de stranden iets minder is als bij ons, wij zaten vandaag tegen de 30 graden aan. Het duurt wel even voor de zon er is want 's ochtends is het wel wat mistig.
Ik lees dat jullie weer lekker hebben gegeten en weer relax tijd hebben genomen. Lekker weer wat uitwaaien op het strand en straks weer lekker je bed induiken. HEERLIJK.

Groetjes aan jullie allemaal en Welterusten voor straks

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!