Linda-Domburg.reismee.nl

Terheijden

Vandaag typ ik mijn allerlaatste verhaaltje, we moesten namelijk vandaag om tien uur het huisje uit zijn. Ik ben al heel wat dagen vroeg wakker geworden, maar dit was dan wel weer overdreven. Kwart voor vijf zat ik klaar wakker in mijn bed, niet vrijwillig trouwens. Het was zo warm geworden dat het was gaan omweren, de rest sliep hier gewoon doorheen. Eerst nog even blijven liggen, maar half zeven ben ik er toch al uit gegaan. Alle laatste dingen inpakken en alvast naar beneden sjouwen. Ondertussen was de rest ook wakker (niet door mij..hahaha)
waardoor we meteen door konden met het stofzuigen van de bovenverdieping. Na een aantal rondjes te hebben gelopen, waren we het overeens dat we niets vergeten waren, dus het inpakken kon beginnen. Dit alles viel nog niet mee, aangezien er toch wel en aantal extra tassen bij waren gekomen. Zoals vuile was, souveniers en eten wat over was, maar uiteindelijk zat alles er weer netjes in. Omdat we allemaal vroeg waren begonnen waren we om negen uur helemaal klaar. Aangezien we het nutteloos vonden om nog een uur rondjes te lopen zijn we met onze terugreis begonnen. In Domburg hebben we nog ene kleine tussenstop genomen bij de C1000, om even lekkere verse broodjes te halen. We hebben nog even gewacht met deze opeten, want eric had een goed idee 'ontbijt bij zeezicht'. Dus zo gezegt zo gedaan, een stukje verdergereden en een mooi plekje op gezocht. Toen iedereen zijn eten op had, kon de reis verder gaan. Dit leek erg snel te gaan en rond een uurtje of elf waren we thuis. Even lekker bij kletsen en toen konden we weer verder met werken. Alle spullen moesten namelijk weer uitgepakt worden, dit viel nog niet mee. Toen ik boven kwam zag mijn kamer er heel netjes en opgeruimd uit, ik hield zelfs plaats over. Maar zie er dan maar weer eens twee grote tassen (en een stel kleintjes) weer bij deze spullen te voegen. Je merkte goed dat het hier nog warmer was, aangezien je hier het zeewindje wel mist, maar ook dat zal wel weer wennen. Ondaks dat mijn vakantie nog niet helemaal afgelopen is, ben ik vandaag toch nog even naar mijn werk gegaan, het zou namelijk de laatste dag van mijn stagiaire zijn. Daar aangekomen niemand te bekennen, aangezien ik nog wel meer te doen had netjes een papiertje achter gelaten dat ze konden bellen als ze terug waren. Dit deden ze dan ook net iets over vier, achteraf bleek het niet echt nodig aangezien mijn stagiaire toch nog langer blijft, maar ja even beetje bijkletsen en dsan komt het maandag weer helemaal goed. De dag gaat zo dan ook wel weer snel met al dat geklets en het was al weer tijd voor het avondeten (lekker frisse sla). Daarna maar weer verder gegaan met mijn tassen uitpakken en tussendoor ook nog even dit stukje getypd. En dan komen we nu toch echt aan het einde van dit vakantie verslag, dus ik zou zeggen bedankt voor het lezen en wie weet tot de volgende vakantie.......hahahaha

Reacties

Reacties

Ma

Dan ga ik maar eindigen met mijn laatste reactie.....
Het is natuurlijk wel abnormaal vroeg om kwart voor 5 al wakker worden, maar dan heb je wel een hele lange dag.
Gelukkig hadden jullie alles al ingepakt gisteren dus nu was het alleen maar inladen en de laatste dingen schoonmaken.
Lekker om al zo vroeg te kunnen vertrekken en heerlijk om nog even een ontbijtje te nuttigen bij de zee.
De terugreis gaat meestal vlotter als de heenreis want dan kom je weer op bekend terein.
Even voor 11 waren julliei inderdaad weer thuis.
Eerst even bijgeklets, daarna de spullen weer opgeruimd en dat gaan het normale leven weer van start.
Je hebt met dit reisverslag een leuk naslagwerk gemaakt om later ook nog eens na te lezen.
Ik vond het in ieder geval erg leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie vakantie.

Ik zeg voor de laatste keer Welterusten voor straks

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!