Linda-Domburg.reismee.nl

Laatste keer

Vandaag toch nog een keertje vroeg eruit, toch ben ik de dag relaxt begonnen, door eerst een heerlijk bad te nemen. Hier heb ik nog even uit gebreid van genoten, aangezien dit weer de laatste keer is. Daarna hebben we allemaal al zo veel mogelijk spullen ingepalt, makkelijk hoeven we dat niet allemaal op het laatste nippertje te doen. Toen we daar mee klaar waren ben ik samen met Wendy nog even een uurtje op het strand gaan liggen (ook voor de laatste keer). Als middag eten had we een bord vol ongezonde zooi, of te wel alles wat er van de gourmet over was in de wok.......toch wel lekker. Gelukkig was het niet te veel en had ik niet dat over volle gevoel van gisteren. Dit was wel makkelijk want nu kon ik daarn a meteen aan de slag. Wendy begon boven met de badkamer en wc schoonmaken, en ik beneden met de keuken en woonkamer. Ik stond er van te kijken hoe snel we met alles klaar waren. De slaapkamers doen we morgenochtend nog even ivm, al het zand wat je toch tot het laatst tegen blijft komen. Het was net twee uur geweest toen we besloten om lekker nog een keer te gaan zwemmen, we wilde eerst maar even gaan maar hebben het toch tot half 5 uitgehouden, en ik kan zeggen zo'n lekker warm bubbelbad ga ik toch echt wel missen. We hebben toen even tijd voor ons zelf genomen (of te wel even haar en make-up fixen), en zijn toen rond half 6 uit eten gegaan, hoe luxe klinkt dat. We namen meteen de fiets mee aangezien de fietsverhuur hier naast zat, dus dat was makkelijk, die konden we dus meteen inleveren. Staat daar zo'n vrouwtje en die kon nergens vinden dat we ze hadden geleend, of te wel we hadden ze zon mee naar huis kunnen nemen valt weer even tegen dat we zo eerlijk zijn. We zijn eindelijk naar ons pannenkoekenrestaurant (leuk galgje woord) geweest. Achteraf bleek dat ze nog wel veel meer dan dat hadden maar dat maakt niet uit. Het koste wat maar dat had je ook wat zou ik maar zeggen. Eerst een heerlijk grote pannenkoek met ananas op, hele lekkere combinatie al zeg ik het zelf. En als toetje een dame blance (ijs, slagroom en chocoladesaus), en die ging er ook heel er goed in. Tijdens het eten werden we vermaakt door de kinderdisco die net was begonnen, toch wel grappig om al die kindjes zo leuk mee te zien doen.......kunnen we al vast een beetje in de werksfeer komen met die kinderliedjes. Nadat het eten een beetje gezakt was zijn we terug naar het huisje gelopen. Het was toen net iets over zeven. Ik dacht meteen ik typ mijn verhaaltje nu wel, kan ik het niet vergeten. Dat plan ging alleen niet helemaal door aangezien ik gewoon heel de avond geen internet heb gehad. Pas nu (half 11) doet hij het weer, dus als nog een laat verhaaltje. Wendy en ik hebben lekker nog wat benenden gehangen. Wendy had en heel leuk boek over allerlei woordspelingen, waar we echt helemaal dubbel om hebben gelegen. Om half negen kwamen we de film 'Kangeroe Jack' tegen, die ook erg grappig was. Dadelijk zet ik er nog een paar foto's op van vandaag en dan is er toch echt een einde gekomen aan deze dag, en daarmee ook bijna aan deze vakantie. Morgen doen we waarschijnlijk niet veel meer. Dus bij deze wens ik jullie alvast welterusten en tot morgen voor mijn laatste verslagje........

Reacties

Reacties

Ma

Triest om bij alles wat je doet of nog ga doen moest denken dit is de laatste keer (snik snik)
Ik vind wel de foto's prachtig.....Linda aan het schoonmaken dat is wel heel uniek. (ga ik inlijsten)
Lekker de restjes opgemaakt van het gourmetten, want dat is zonde om allemaal weg te gooien.
Slim om alles al in te pakken zo kun je morgen nog een beetje rustig aan doen.
Dan hebben julie vandaag toch eindelijk de pannenkoek op waar jullie het de eerste dag al over hadden, maar wel een lekkere afsluiting en dat dat ijs na. Het zal wel heerlijk hebben gesmaakt.
Wil je eens fantiek je verhaaltje vroeg typen, heb je geen internet.....balen dus maar de volhouder wint en het verhaaltje staat toch maar weer mooi online.
Nou hopen dat jullie niet teveel hebben bijgekocht deze vakantie, zodat Eric de auto morgen weer een beetje goed ik kan laden.
Ik zou zeggen voor de laatste keer deze vakantie Welterusten allemaal en ik hoor het morgen wel wanneer jullie naar huis komen (laat de telefoon maar even overgaan of zo)

XXX Ma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!