Linda-Domburg.reismee.nl

Fietsen

Vandaag wilde ik weer een poging doen om uit te slapen, aangezien we s'ochtends toch niet veel te doen hadden. Maar in plaats daar van was ik al om zeven uur wakker, dat leek er dus niet helemaal op. Gelukkig vind ik het ook niet erg om gewoon nog even te blijven liggen. Rond half tien ben ik met wendy naar de C1000 gereden (waarschijnlijk de laatste keer) om de spulletjes voor het gourmetten te halen (jammie !!!!). Ons mandje zat redelijk vol, en bij alles keken we daarom expres naar het goedkoopste komen we daar bij de kassa was het nog geen twintig euro. We hadden nog wel het dubbele kunenn kopen. Daarna s'ochtends zoals gepland niet veel gedaan beetje rond hangen en tv kijken. Na het eten zijn wendy en ik gaan fietsen, eric wilde niet mee, bleef liever iets voor zich zelf doen. Na een heel stuk fietsen kwamen we in Westkapelle uit, precies waar we hoopte. Onderweg hebben we weer mooie dingen op de fotogezet, zoals een molen, een vuurtoren en een tank. Deze tank stond bij een of ander museum en was toch wel de moeite waard om even bij te blijven staan. We kwamen daare ook nog een paar leuke winkeltjes tegen, Het enige wat ik heb gekocht is een fotoboekje waar wel 100 foto's in kunnen , handig als herinering van de vakantie. We zijn daarna over de duinen/ dijk terug gereden, helaas hadden we wel wind tegen, dus dat was nog best wel zwaar trappen. Rond kwart voor vier waren we weer bij het huisje. Onder tussen was het heel erg warm geworden, bijna geen wolkje aan de lucht. Wendy en ik vonden dit een goed moment om nog even een uurtje op het strand te gaan liggen in de hoop dat we nog een beetje kleur op deden. Achteraf bleek dit alleen gelukt te zijn met de fietstocht (leuk wer verkeerde lijntjes). Rond vijf uur zijn we begonnen met alles klaar zetten voor de gourmet, en de tafel stond weer goed vol........Alles lekker op ons gemakje gedaan en we waren rond half 8 klaar. Met volle buiken zijn we toen eerst even op de bank neergeploft, met het gevolg dat we daar het eerste uur niet van af zijn gekomen...hahahaha. TIjdens een beetje zappen op tv zagen we dat er een leuke film kwam 'The 40 jear old virgin'. Kleinigheidje was dat deze film tot kwart voor elf duurde, en ik helemaal vergeten was dat ik nog een verhaaltje moest typen.....oops. Anders had ik dt mooi tijdens de film kunnen doen. Dus vandaar dat hij nu pas laat online komt, en dat ik het vandaag kort houd, dan heb ik nog een beetje tijd om de foto's eropte zetten.......Welterusten !!!!!

Reacties

Reacties

Ma

Wij kwamen tegen 23:00 uur thuis en ik dacht snel even het verhaaltje van Linda lezen.......was er nog geen verhaaltje. Ik moest dus nog even geduld hebben.
Ik denk dat ik voortaan jullie de boodschappen maar laat halen want dat kunnen jullie wel voordelig.
Lekker uitwaaien tijdens een fietstocht is altijd heerlijk, ook al heb je dan wel eens tegenwind.
Het eten zal wel goed hebben gesmaakt want het zag er heerlijk uit. (jammer dat ik daar niet bij was)
Logisch dat je het daarna moest laten zakken en dat gaat erg goed door op de bank te hangen en naar een film te kijken. De foto's zijn ook weer erg leuk dus het was het wachten wel waard.
Ik zal het nog gaan missen om iedere avond een verhaaltje van jou te lezen, maar ook weer wel lekker om jullie weer bijna thuis te hebben.
Welterusten voor jullie allemaal

Elly

Een maagd van 40 jaar...jaja! Klinkt als Maria die Jezus kreeg door de onbevlekte ontvangenis...mooi verhaal :) Leuke vakantie hebben jullie, zeker omdat jullie hebben zitten gourmetten maar...waarom mochten wij niet allemaal komen? SNIK En Linda...breng gerust een vriendje mee, mag best op jouw leeftijd haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!